NeW MuSiC
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeLatest imagesRegisterLog in

أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
beRo0oZ@a

beRo0oZ@a

Female عدد الرسائل : 22

أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل) Empty
PostSubject: أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل)   أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل) Icon_minitime1/12/2008, 7:15 pm

طبعا الموضوع هو أســرار الشباب lol! وأحلى موضوع هــع

- الشاب بيبص على البنت الجميله " طبعا لان الله جميل يحب الجمال " بس مش شرط يحب واحده قمر 14 المهم تكون جذابة وروحها حلوة Very Happy

2 - الشاب مابيحب Sad البنت اللى تعاكسه او تترمى عليه او تتغزل فيه فيه وفى جماله " لان المفروض ان ده دوره هو " Evil or Very Mad

3 - ممكن اوى ان الشاب يعجب بيكى للحظات وبعد كده ينساكى ولا كأنه شافك قبل كده Crying or Very sad

4 - لما الشاب يقولك " انا مش قادر افهمك " يبقى عاوز يقولك ببساطه انك مش بتفكرى زيه او بطريقته

5 - " بتعملى ايه " " كلتى ولا لسه " ؟ دى اول اسئله بيسألهالك الشاب فى التليفون بدل مايفضل يتأتأ او يقعد ساكت

6 - الشاب مهما كانت عينه زايغه ومش بيسيب بنت فى حالها الا انه لما بييجى ينام مش بيفكر غير فى حبيبته وبيحب يكون صوتها اخر حاجه سمعتها ودانه قبل ماينام rabbit

7 - لما الشاب بيحبك بيتجاهل عيوبك " يعنى مش بيفضل يطلع فيكى القطط الفاطسه ويحسسك انك ازبل خلق الله "

8 - ابتسامة فرح جميله منك عنده بتبقا بالدنيا ومافيها Very Happy

9 - الشاب لو معجب يبكى ممكن يعمل اى حاجه تتصوريها او ماتتصوريهاش عشان يلفت انتباهك Rolling Eyes

10 - الشاب بيتضايق جدا لما تتكلمى عن الولاد ادامه وخصوصا عن حبيبك الاولانى او تجاربك السابقه

11 - لما يروح يقابل اهلك لازم تقفى جنبه وتسانديه " عشان تحسى بحلاوة النصر هههههههه "

12 - الشاب دايما بيحب يتكلم عن نفسه وعن مغامراته اللى استحاله تصدقيها ... او عن شجاعته فى خناقه فى فيلك اكشن " نصيحتى اعملى نفسك مصدقه هو كده هيتبسط اوى ويبقا مية فا واربعتاشر "

13 - على فكرة هو ممكن يعيط بردو مهما بان قوى وجامد " مش بنى ادم يعنى ولا ايه "

14 - لما تبقى فى بداية العلاقه بلاش تتلككى عشان تتخانقو يعنى ماتستعجليش على الخناق ..... " صدقينى هتتخانقو هتتخانقو " Shocked

15 - لاحظى ان الشاب مابيعرفش يحلم ويتأمل زيك كتير .... كل اللى بيتمناه نفسه يحققه فى لحظه

16 - الشاب ممكن يموت نفسه عشان يوصل للبنت اللى نفضتله ... عشان كده صعب عليه جدا يتقبل الهزيمه او الخسارة لان دايما المفروض ان هو اللى بيكسب

17 - لما تدخلى قلب الشاب بيبقا صعب انك تخرجى منه تانى " دخول الحمام مش زى خروجه يا عنيا "

18 - اوعى تديله كلمه متعلقه زى " عارف .... ط " عاوزة اقولك حاجه ..... " وتسيبيه كده عشان دماغه هتنط لحاجات واستنتاجات بعيده جدا عن اللى فى دماغك

19 - الشاب بيتجنن لما يشوفك مبسوطه بسببو What a Face

20 - مهما كان الشاب كلمنجى ومابيعملش حاجه اكتر من الكلام ومدوخ كل البنات حطيه ادام واحده بيحبها هتلاقيه بيتأتأ ومش عارف ينطق وكأن القطة كلت لسانه

21 - لما الشاب يقولك " امممممممم او يطلعلك بأى عذر لما تطلبى منه حاجه " اعرفى انه مش مستعد يديكى الكريديت كار او حتى يدفع فيكى قرش واحد

22 - قوليله من الاول انتى عاوزة منه ايه بالظبط قبل ماترجعى تقولى ياريت اللى جرى ماكان

23 - لما تقولى للشلب " لأااااه " هو بيسمعها حاول تانى بكرة .... " معلش اطرش " Laughing

24 - الشاب بيكره الولد الفافى

25 - الشاب بيموت فى امه " يعنى كله الا هى ... "

26 - الشاب ممكن يضحى بفلوس الغدا عشان يشتريلك بوكيه ورد احمر " يعنى ممكن يجوع عشان سواد عيون حضرتك "

27 - ماتستبعديش ان الشاب يفكر فى بنت معجبه بيه بس ده مش معناه انه ميت فى هواها

28 - مستحل تفهميه الا لو سمعتيه كويس " فسيبيه يتكلم وبلاش تنزلى رغى ولوك لوك لوك اديله فرصه ينطق "

29 - الشاب لو قالك انه بيحبك كرة واحده فى القرن اعرفى انه فعلا بيحبك " بس يعنى مافيش مانع من شوية كلام حلو عشان يحسسك بأنوثتك "

30- حاسبى ... الشاب احسن واحد ينشر اشاعات يعنى ممكن مصر كلها تعرف اللى هو عاوز قوله فى دقيقه واحده

31 -انتى نقطة ضعفه " استغلى المعلومه دى كويس هههههههه "

32 - صح انك تجربيه قبل ما تصدقى كلامه بس ماتنسيهوش برة دايرة الثقه كتير

33 - لما تكونو فى موقف رومانسى واتكلم معاكى عن نفسه اعرفى انه غالبا مش بيكدب

34 - كل الشباب بيعرفو يعاكسو ويقولو كلام حلو " دكتوراه منذ الولاده كانو بيرضعوه فى الببرونه " بس بتختلف من واحد مزاول للمهنه وواحد بيتكسف من خياله

35 - الشاب الشيك النضيف يموت لو حاجه وقعت على هدومه او هدومه اتوسخت حتى ولو كانت اد السمسمايه ولو حلفتيله 100 يمين انها مش باينه مش هيصدق " خديها من قصيرها وقوليله يروح يغير "

36 - الشاب بيحب البنت المحترمه حتى ولو ماكانتش امورة للدرجه

37 - انتيمتك هى الحد الوحيد اللى ممكن هو يلجألها لو حب يعملك مفاجأه او فيه بينكو مشكله ومحتاج وسيط بينكو ومش بعيد هما الاتنين يحبو بعض " وكده كل سنه وانتى طيبه والف مبروك واشوفك بكرة "

38 - لو شكالك همه او مشاكله فهو مش بيبقا محتاج منك غير انك بس تسمعيه يعنى بلاش تعملى فيها ام العريف وتنصيحه فى ساعتها " لكن ممكن بعدين "

39 - لو كان بيحبك بجد هيفضل يغيظك ويضايقك ويعلق على كل كلمه تطلعيها " حركة لا اراديه ياجماعه "

40 - لو كنتى مرتبطه والشاب معجب بيكى هيلاقى 1000000000 طريقه يبعدك بيها عن اللى بتحبيه " فخلى بالك "

41 - الشاب بيحب البنت اللى عندها البتاع ده اللى اسمه العقل

42 - الشاب بيحاول على اد مايقدر يجيبلك هديه تعجبك ... صحيح بتمثلى انها عجباكى بس بينى وبينك نادرا لما بتعجبك صح ؟؟؟

43 - دايما الشاب بيحب يتباهى بكل حاجه تخصه " ده اساسى "

44 - اوعى تآمنيه على سر عشان الشاب مابيتبلش فى بؤه فوله " دى طبيعه غصب عنه يعنى "

45 - الشاب مش بيبطل تفكير دايما دماغه بتودى وتجيب

46 - خياله واسع اوى .... " يرمح فيه الخيل "

47 - صدقينى طولك مش مهم بالنسباله اد وزانك " حاسبى بقا "

48 - الشاب لما بيدخل علاقه جديه بيكون متحكم شويه " معلش لو بتحيه استحملى شويه دى طبيعة آدم "

49 - كل ماتنفضى لواحد معجب بيكى كل ما هيلزأ اكتر

50 - غالبا بيبقا صعب عليه جدا يسيبك خصوصا لو بقالكو فترة كبيرة مع بعض " واعرفى انه لو عمل كده يبقا بيدوس على قلبه "

51 - لازم لازم الصراحه من الاول يعنى لازم تتفقو انتو عاوزين ايه من علاقتكو

52 - تحذييييييييييير الشاب لازم يجرب الاحساس بالرفض شويه خصوصا بقا لو كان من الشويه الامامير اللى مافيش بنت تقدر تقاوم جمال عيونهم عشان يكبر ويعقل ويبطل لعب العيال pirat

53 - لما تحصل اى حاجه وحشه هتلاقيه بيلوم نفسه زياده عن اللزوم اكتر منك انتى شخصيه " لازم تقفى معاه " ده اكتر وقت بيحتاجك فيه Sad

54 - الشاب عموما بيبقا نفسه يطلع لادام بس ارادته ضغيفه شويه " محتج بس زقه منك "

55 - على اد ما ممكن يكون مع الناس اسد ومرعب بس ييجى ادام ويبقا عامل زى القطة المطروده ... مش خوف منك لكن حب فيكى " واوعى تفهمى غلط "

56 - لو الشاب فى موقف المفروض يكون متنرفز ومتعصب وهو عاملك فيها الواد الكول بسرعه شوفى اذا كان عرقان هتعرفى اد ايه هو متنرفز Neutral

57 - لما الشاب يقولك انه مجنون بيكى يبقا هو فعلا بيحبك لدرجة الجنون ... غالبا مش بيكدب

58 - لما يقولك سيبينى فى حالى " يعنى هو بيقولك بيلز تعالى اسمعينى " يعنى زنى عليه عشان يحس انه مهم عندك وان اللى يدايقه ويدايقك .... بس مش الزن اللى يخنق

59 - الشاب غالبا ماعندوش قرار نهائى " خلى بالك من النقطه دى " affraid

60 - لما الشاب بيحب بجد بيطلع كل الحلو اللى عند " اكسكلوسف عشانك لوحدك " شوفتى بقا حبك بيعمل فيه حاجات حلوة ازى cheers

62 - لو شيفاه قاعد ساكت ماتقلديهوش وتقعديلى مبلمه اتى كمان حاولى تدوبى التلج بكلمتين

63 - الشاب مش بيآمن بالحب من اول نظرة زى البنت وبالرغم من كده بيفضل يعاكس لغاية لما يقع وماحدش يسمى عليه ساعتها هيصدق ويبصم بالعشرة

64 - الشاب بيحب فى البنت انوثتها بس بيكره ضعفها " يعنى انوثه مع قوة شخصيه " .... حليها انتى بقا

65 - الشاب ممكن يضيع وقته فى فيلم اكشن او ماتش كورة ... " فى الوقت اللى انتى مشغوله فيه بأفكارك الرومانسيه اللى بتشوفيها فى افلام الابيض واسود " ماتدايقيش بالعكس خديها ببساطه ولو مافيهاش رخامه شجعى والعبى معاه
[/list][/b][img][/img]

انـــشالله عجبكــــم المـــوضوع
Back to top Go down
so cute

so cute

Female عدد الرسائل : 66
المزاج : فــــايقه

PostSubject: Re: أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل)   أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل) Icon_minitime1/12/2008, 7:23 pm

يسلمووو واكيد رح نمشي عليها خخخ
Back to top Go down
so cute

so cute

Female عدد الرسائل : 66
المزاج : فــــايقه

PostSubject: Re: أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل)   أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل) Icon_minitime1/12/2008, 7:25 pm

بنوتة كوول wrote:
يسلمووو واكيد رح نمشي عليها خخخ
Back to top Go down

أســــرااااااار الشباب (ابغى الكل يدخل)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-